Tornar Reservar
PDF

El Telecabina del Cadí – El Llac de La Molina – 16/07/22 – 8h

Els grans paisatges de muntanya de La Cerdanya i el Pirineu Oriental

El Telecabina del Cadí – El Llac de La Molina – 16/07/22 – 8h

El Telecabina del Cadí – El Llac de La Molina – 16/07/22 – 8h

Els grans paisatges de muntanya de La Cerdanya i el Pirineu Oriental
Excursions 1 Dia
Cultura i Arts
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • Aquesta activitat es troba en curs o ja s'ha realitzat. Consulta les properes activitats disponibles al programa AQUÍ.

Resum del viatge

Excursions 1 Dia

1 dia

Excursions 1 Dia | Activitat Club Cultural.

El Telecabina del Cadí – El Llac de La Molina – 16/07/22 – 8h

Els grans paisatges de muntanya de La Cerdanya i el Pirineu Oriental

Aquesta activitat es troba en curs o ja s'ha realitzat. Consulta les properes activitats disponibles al programa AQUÍ.
Destacats de l'Activitat
Itinerari i visites
Preu
Horaris i Punt de Trobada
Condicions

Una sortida que us recomanem, ja que nomès es pot realitzar en aquestes èpoques d’estiu quan no hi ha neu. Anirem a La Molina i veurem els seus bonics boscos de pins negres, avets i altres coníferes i el pintoresc estany envoltat de prats i pastures. Pujarem al Telecabina del Cadi i gaudirem d’espectaculars panoràmiques de la Cerdanya des del cim de la Tosa d’Alp (2.537 m).

El Telecabina del Cadí – Moixeró – El Niu de l’Àliga – La Tosa d’Alp (2.537 m)


Descripció: Anirem a La Molina i veurem els seus bonics boscos i el pintoresc estany envoltat de prats, amb la zona lúdica. Aquí pujarem al Telecabina del Cadí – Moixeró, que ens permetrà observar, si el dia és clar, una fantàstica panoràmica del Pirineu. A la vora del terminal hi ha el Mirador del Refugi del Niu de l’Àliga. Es troba al costat del cim de la Tosa d’Alp i en el conjunt del Parc Natural del Cadí. Val la pena passejar pels voltants i gaudir de les panoràmiques amb grans vistes de la Cerdanya, el Berguedà, el Ripollès, …


A la tarda farem un recorregut per la comarca de la Cerdanya, i veurem la zona de Bellver – Alp, que ens permetrà gaudir dels seus magnífics paisatges i de l’art romànic. Finalment retornarem cap a Barcelona pel Túnel del Cadí i l’autopista amb arribada a les 20 h aprox.


Notes: Es una excursió cultural i turística. No obstant això, cal portar un calçat adient i esportiu per poder caminar i passejar sense dificultat, i alguna roba d’abric per si fa fred al cim del Niu d’Àliga (2.537 m). Recomanem portar el dinar de picnic per poder dinar a l’aire lliure a la zona de La Molina. En cas de pluja o mal temps aniríem a Puigcerdà.


Preu socis: 34 € – No socis: +10 €

Telecabina: uns 10–12 € aprox. Aquest pagament directament al lloc.

Detalls del preu
El preu inclou
  • Viatge i desplaçaments en autocar.
  • Assistència i explicacions dels Professors i Guies del Centre Europeu
  • Assegurança de viatge

 


El preu NO inclou
  • Cal portar el dinar de picnic per menjar a l’aire lliure.
  • Tiquet del Telecabina: uns 10–12 € aprox. (Pagament directe al lloc).
Mètode de Pagament

Pagaments: Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer a continuació el pagament corresponent de l’excursió o sortida o la bestreta d’un viatge. No és possible guardar places d’excursions i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent. Es pot pagar online amb targeta, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Excursions d’1 dia en autocar: un cop efectuada la inscripció i confirmada la mateixa, es procedirà, tot seguit, a pagar la totalitat de l’import de l’excursió en un termini màxim de 4 dies. Aquest import haurà d’estar sempre pagat abans de la sortida.

Es pot pagar online amb targeta via l’enllaç de pagament a la confirmació de reserva, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Pagament online amb VISA / MASTERCARD: Amb la inscripció online rebràs una confirmació de reserva amb un enllaç de pagament segur. Seràs re-dirigit a una pàgina segura de pagaments online de CaixaBank. Tingues la targeta i el telèfon mòbil preparats al teu costat. Recorda que es possible que el teu banc t’envií un Codi de Seguretat al teu mòbil per poder completar el pagament.
  • Pagaments per Transferència: Consulta els números IBAN. Clica aquí: Pagaments per Banc
  • Nota: Les bestretes (paga i senyal) de reserva dels viatges no son reemborsables. Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives. Clica aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

Assegurança de Viatge

  • Assistència Bàsica d’Accidents: Les excursions d’un 1 dia no inclouen assegurança de viatge. A Catalunya, en cas d’accident el protocol d’actuació dels guies és l’avís al 112, on el personal d’emergències es farà càrrec de la persona accidentada, i aquesta serà derivada al sistema de salut públic.  

Sortida en autocar des del Centre Europeu (Diagonal – Muntaner) amb les parades habituals.

Condicions Generals

Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. Consulta les condicions aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

-EXCURSIONS i SORTIDES  (1 dia):

L’import pagat de les excursions d’un dia no és reemborsable.

  • Socis: A les persones sòcies que hagin pagat una excursió, visita cultural o activitat d’1 dia i la cancel·lin per causa justificada fins a 72 hores abans de la mateixa, se’ls guardarà l’import durant 1 any per a fer una altra sortida o excursió similar. El pagament NO es reemborsable. Les cancel·lacions produïdes dins de les 72 h anteriors o bé la no presentació a l’hora de sortida no donen dret a cap devolució o reemborsament, qualsevol que sigui el motiu. Els espectacles, concerts, i determinades visites exclusives, poden tenir condicions especials de cancel·lació.
  • No Socis: El pagament NO es reemborsable ni es guarda, excepte en el cas d’una urgència mèdica (cal presentar informe mèdic oficial o certificat d’ingrès hospitalari) i llavors es guardarà l’import en les mateixes condicions que els Socis.
  • Important: Tots els canvis i cancel·lacions hauran de fer-se sempre per escrit en dia feiner a info@centroeuropeo.com. 
  • Més informació: clica aquí Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació