Tornar Reservar
PDF
Casa Milà - Pedrera

“Art en Pedra”, exposició a la Pedrera – 31/01/25 – 10h

Cicle Descobrir Barcelona: l'obra dels millors escultors en pedra del segle XX

“Art en Pedra”, exposició a la Pedrera – 31/01/25 – 10h

“Art en Pedra”, exposició a la Pedrera – 31/01/25 – 10h

Cicle Descobrir Barcelona: l'obra dels millors escultors en pedra del segle XX
Activitats i Visites
Cultura i Arts
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • Aquesta activitat es troba en curs o ja s'ha realitzat. Consulta les properes activitats disponibles al programa AQUÍ.

Resum del viatge

Activitats i Visites | Programa Activitats Culturals

Matinal

Casa Milà - Pedrera
Activitats i Visites | Programa Activitats Culturals | Activitat Club Cultural.

“Art en Pedra”, exposició a la Pedrera – 31/01/25 – 10h

Cicle Descobrir Barcelona: l'obra dels millors escultors en pedra del segle XX

Aquesta activitat es troba en curs o ja s'ha realitzat. Consulta les properes activitats disponibles al programa AQUÍ.
Destacats de l'Activitat
Itinerari
Preu
Horaris i Punt de Trobada
Condicions

T’agradarà aquesta activitat per…

  1. Descobrir les obres abstractes en pedra dels millors escultors del segle XX
  2. Visitar una exposició en un espai arquitectònic privilegiat
  3. Endinsar-te en el món de l’escultura de la mà dels guies del Centre Europeu

L’objectiu d’aquest Cicle Cultural “Descobrir Barcelona” és donar a conèixer l’art, els museus i el patrimoni urbà de la ciutat. Per això, aquest any oferim un curs irrepetible que se centra en la visita a exposicions temporals, espais inusuals i col·leccions desconegudes que ens porten a  descobrir els diferents moviments artístics de la ciutat de Barcelona. El cicle contempla visites a museus, exposicions, edificis emblemàtics i rutes temàtiques, així com activitats. Encara més, amb les activitats del Descobrir Barcelona també podràs gaudir d’espectacles culturals a la nostra ciutat, amb preus exclusius i molt més. Acompanyats sempre pels nostres guies, participar en aquest cicle és també una bona oportunitat per coincidir amb altres persones amb els mateixos interessos i aficions, en un agradable ambient d’amistat i cultura.

 

En homenatge al propi edifici d’estructura pètria, la Casa Milà, per tothom coneguda com “La Pedrera” presenta una exposició única dedicada a alguns dels escultors més destacats nascuts a finals del segle XIX i principis del XX que treballaren la talla directa en pedra dins de la modernitat de les Avantguardes i l’abstracció. Entre ells, Eduardo Chillida, Henri Moore, Louise Bourgeois, o Jorge Oteiza, entre d’altres. 

A la mostra veurem com la pedra va esdevenir un material creatiu, expressiu i evocador, un material per portar als seus límits. En definitiva, la pedra es convertí en un espai de llibertat. Per això, l’exposició també contempla com aquests artistes pioners de l’escultura abstracta en pedra van inspirar les següents generacions que continuaren explorant les seves possibilitats. 


Aquesta activitat s’emmarca dins del Cicle Descobrir Barcelona, un curs que se centra en la visita a exposicions temporals, espais inusuals i col·leccions desconegudes, sempre de la mà dels guies del Centre Europeu.

Casa Milà - Pedrera
Detalls del preu
El preu inclou
  • Explicacions i acompanyament del nostre guia del Centre Europeu
  • Entrada i visita grupal a la exposició “Art en pedra”

El preu NO inclou
Mètode de Pagament

Pagaments: Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer a continuació el pagament corresponent de l’excursió o sortida o la bestreta (Paga i senyal) d’un viatge. No és possible guardar places d’excursions i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent. Es pot pagar online amb targeta, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Excursions d’1 dia en autocar: un cop efectuada la inscripció i confirmada la mateixa, es procedirà, tot seguit, a pagar la totalitat de l’import de l’excursió en un termini màxim de 4 dies. Aquest import haurà d’estar sempre pagat abans de la sortida.

Es pot pagar online amb targeta via l’enllaç de pagament a la confirmació de reserva, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Pagament online amb VISA / MASTERCARD: Amb la inscripció online rebràs una confirmació de reserva amb un enllaç de pagament segur. Seràs re-dirigit a una pàgina segura de pagaments online de CaixaBank. Tingues la targeta i el telèfon mòbil preparats al teu costat. Recorda que es possible que el teu banc t’envií un Codi de Seguretat al teu mòbil per poder completar el pagament.
  • Pagaments per Transferència: Consulta els números IBAN. Clica aquí: Pagaments per Banc
  • Nota: Les bestretes (paga i senyal) de reserva dels viatges no son reemborsables. Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives. Clica aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

Assegurança de Viatge

  • Assistència Bàsica d’Accidents: Les excursions d’un 1 dia no inclouen assegurança de viatge. A Catalunya, en cas d’accident el protocol d’actuació dels guies és l’avís al 112, on el personal d’emergències es farà càrrec de la persona accidentada, i aquesta serà derivada al sistema de salut públic.  

Al Carrer Provença 281 (al davant de les oficines del Centre Europeu).

Condicions Generals

Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. Consulta les condicions aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

-EXCURSIONS i SORTIDES  (1 dia):

L’import pagat de les excursions d’un dia no és reemborsable.

  • Socis: A les persones sòcies que hagin pagat una excursió, visita cultural o activitat d’1 dia i la cancel·lin per causa justificada fins a 72 hores abans de la mateixa, se’ls guardarà l’import durant 1 any per a fer una altra sortida o excursió similar. El pagament NO es reemborsable. Les cancel·lacions produïdes dins de les 72 h anteriors o bé la no presentació a l’hora de sortida no donen dret a cap devolució o reemborsament, qualsevol que sigui el motiu. Els espectacles, concerts, i determinades visites exclusives, poden tenir condicions especials de cancel·lació.
  • No Socis: El pagament NO es reemborsable ni es guarda, excepte en el cas d’una urgència mèdica (cal presentar informe mèdic oficial o certificat d’ingrès hospitalari) i llavors es guardarà l’import en les mateixes condicions que els Socis.
  • Important: Tots els canvis i cancel·lacions hauran de fer-se sempre per escrit en dia feiner a info@centroeuropeo.com. 
  • Més informació: clica aquí Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació