Tornar Reservar
PDF
Passegem per l'Avinguda Tibidabo

Els enigmes de l’Avinguda Tibidabo – 08/02/2026 – 10h

Història i curiositats d'una bonica avinguda de Barcelona, amb cases modernistes en una ciutat-jardí

Els enigmes de l’Avinguda Tibidabo – 08/02/2026 – 10h

Els enigmes de l’Avinguda Tibidabo – 08/02/2026 – 10h

Història i curiositats d'una bonica avinguda de Barcelona, amb cases modernistes en una ciutat-jardí
Visites Guiades i Museus
Història Humanitats
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • image description Dates del viatge

    Diumenge, 08 febrer 2026

  • image description Durada

    Matinal

  • image description Hora de sortida

    10:00

  • image description Transport

    Transport Públic | A peu

  • image description Ocupació

    Inscripcions obertes

  • image description Lloc de trobada

    A la sortida de l’estació Av. Tibidabo dels FGC, L7 al centre de la Pl. Kennedy

  • image description Què trobarem

    Avui passegem per l'Avinguda del Tibidabo per conèixer la seva història i curiositats, mentre observem els espectaculars edificis i cases que formen una ciutat-jardí.

Resum del viatge

Visites Guiades i Museus | Programa Activitats Culturals

Matinal

Passegem per l'Avinguda Tibidabo
Visites Guiades i Museus | Programa Activitats Culturals | Activitat Club Cultural.

Els enigmes de l’Avinguda Tibidabo – 08/02/2026 – 10h

Història i curiositats d'una bonica avinguda de Barcelona, amb cases modernistes en una ciutat-jardí

Avui passegem per l'Avinguda del Tibidabo per conèixer la seva història i curiositats, mentre observem els espectaculars edificis i cases que formen una ciutat-jardí.

Lloc de trobada:

A la sortida de l’estació Av. Tibidabo dels FGC, L7 al centre de la Pl. Kennedy

  • Dia de sortida

    Diumenge, 08 febrer 2026
  • Hora de sortida

    10:00
  • Transport

    Transport Públic | A peu
  • Preu socis

    Gratuïta per socis
Destacats de l'Activitat
Itinerari
Preu
Horaris i Punt de Trobada
Condicions

BIOGRAFIA BCN

Inaugurem un nou cicle de visites gratuïtes al Centre Europeu, on veurem la ciutat a través de l’arquitectura, la literatura, de personatges il·lustres o de l’economia i les finances. Aquestes rutes seran acompanyades d’un guia expert, i es faran els diumenges al matí.

Aquestes visites monogràfiques són només aptes per a ments inquietes i amb ganes d’anar més enllà de la mirada del passavolant. Practicarem allò que Josep Pla anomenava l’art de badar. Aquestes sortides són gratuïtes pels socis i sòcies del Centre Europeu i només cal pagar el lloguer de les radioguies que ajuden a l’escolta i seguiment de l’activitat.


Cal pagar al lloc 3 € en efectiu pel lloguer de Radioguies. Porteu els vostres auriculars de casa, sinó en podreu adquirir per 1€. 

No et descuidis de revisar la resta de pestanyes.

Quart Monogràfic: L’Avinguda Tibidabo.

En aquesta ocasió anirem cap a l’Avinguda Tibidabo per conèixer la seva història i passejar per part d’aquest bonic carrer, mentre observem i descobrim els edificis més destacats.

Per saber el perquè de la seva construcció, hem d’anar fins l’any 1897 i hem de parlar del metge barceloní Salvador Andreu. El doctor Andreu va aconseguir una gran fortuna gràcies a unes pastilles contra la tos i va projectar una idea que tenia al cap de feia temps: una gran avinguda d’aire parisenc, amb mansions i jardins, per passejar i respirar aire pur.

El nostre recorregut començarà a la Plaça John F Kennedy on ja podrem observar una de les construccions més interessants: La Rotonda, un antic hotel de caire modernista construït per Adolf Ruiz l’any 1906 i ampliat per Enric Sagnier el 1918.

Així, anirem avançant per tal de conèixer la resta de construccions modernistes de l’època, com la Casa Roviralta, una petita joia modernista coneguda com el Frare Blanc, o la Casa Fornells i la seva meravellosa torre-mirador, i a la vora trobarem també les cotxeres del popular Tramvia Blau, ara pendent de restauració.


NOTES:

  • Lloguer de radioguies 3 € (Import que els guies recolliran al lloc.)
  • IMPORTANT. Demanem que si estàs apuntat a l’activitat i no pots venir avisis a l’oficina l’abans possible per a cedir la teva plaça a un altre soci o sòcia.
Passegem per l
Passegem per l
Detalls del preu
El preu inclou
  • Explicacions i acompanyament del guia del Centre Europeu.
  • Assegurança d’Accidents i Assistència Sanitària Bàsica.
  • Sortida gratuïta pels membres del Club Cultural Centre Europeu.

El preu NO inclou
  • Lloguer de radioguies: 3 € (Import que els guies recolliran al lloc.) 
  • Auriculars: 1 € (Es recomana dur els propis per no haver de comprar-los.)

 

 

 

 

Mètode de Pagament

Pagaments: Per poder garantir la plaça, un cop confirmada una reserva, cal fer a continuació el pagament. No és possible guardar places d’excursions, sortides i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent. Un cop efectuada la inscripció i confirmada la mateixa, es procedirà a pagar l’import en un termini màxim de 4 dies. Es pot pagar online amb targeta (via l’enllaç rebut a la confirmació de reserva), també per transferència, o directament a les nostres oficines.

  • Pagament online amb VISA / MASTERCARD: Amb la inscripció online rebràs una confirmació de reserva amb un enllaç de pagament. Seràs re-dirigit a una pàgina segura de pagaments online de CaixaBank. Tingues la targeta i el telèfon mòbil preparats al teu costat. Recorda que es possible que el teu banc t’envií un Codi de Seguretat al teu mòbil per poder completar el pagament.
  • Pagaments per Transferència: Titular: Viatges Culturals Centre Europeu. Consulta el núm IBAN. Clica aquí: Pagaments per Banc
Assegurança de Viatge

Consulteu els apartats: InfoPràctica i Condicions Generals.

 

Punt de Trobada: A la sortida de l’estació Av. Tibidabo dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), L7. Trobada al centre de la plaça John F. Kennedy

 

Condicions Generals

 

Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. Consulta les condicions aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

-EXCURSIONS i SORTIDES  (1 dia):

L’import pagat de les excursions d’un dia no és reemborsable.

  • A les persones que hagin pagat una excursió, visita cultural o activitat d’1 dia i la cancel·lin per causa justificada fins a 7 dies abans de la mateixa, se’ls guardarà l’import durant 1 any per a fer una altra sortida o excursió similar. El pagament NO es reemborsable. Les cancel·lacions produïdes dins dels 7 dies anteriors o bé la no presentació a l’hora de sortida no donen dret a cap devolució o reemborsament, qualsevol que sigui el motiu. Els espectacles, concerts, restaurants i determinades visites exclusives, poden tenir condicions especials de cancel·lació que s’indicaran al programa corresponent.
  • Important: Totes les cancel·lacions hauran de fer-se sempre per escrit en dia feiner al E-mail info@centroeuropeo.com. Els canvis o noves inscripcions s’han de sol.licitar unicament per la pàgina web, i no per E-mail.
  • Més informació: clica aquí Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació