El Centre romandrà tancat durant les vacances de Nadal. Tornarem a obrir el 7 de gener. Podeu contactar amb nosaltres enviant missatges per E-mail a: info@centroeuropeo.com - Bones Festes !

Tornar Reservar
PDF
Pont Camprodon Centre Europeu

Setcases i Camprodon, art romànic i paisatges del Pirineu – 11/01/26 – 8h

Visitarem el gran patrimoni cultural, artístic i natural de la Vall del riu Ter i la comarca del Ripollès

Setcases i Camprodon, art romànic i paisatges del Pirineu – 11/01/26 – 8h

Setcases i Camprodon, art romànic i paisatges del Pirineu – 11/01/26 – 8h

Visitarem el gran patrimoni cultural, artístic i natural de la Vall del riu Ter i la comarca del Ripollès
Excursions 1 Dia
Cultura i Arts Paisatges
Activitat oberta. No ets soci?
  • image description Dates del viatge

    Diumenge, 11 gener 2026

  • image description Durada

    1 dia

  • image description Hora de sortida

    08:00

  • image description Transport

    Autocar

  • image description Preu

    36€

  • image description Ocupació

    Inscripcions obertes

  • image description Lloc de trobada

    Sortida en autocar de Muntaner 213, entre Av. Diagonal i Londres. amb les parades habituals.

  • image description Què trobarem

    En aquesta sortida gaudirem dels atractius paisatges del Pirineu a Camprodon, Llanars i Setcases i veurem diversos monuments del patrimoni romànic del Ripollès.

Resum del viatge

Excursions 1 Dia | Programa Activitats Culturals

1 dia

Pont Camprodon Centre Europeu
Excursions 1 Dia | Programa Activitats Culturals | Activitat oberta.

Setcases i Camprodon, art romànic i paisatges del Pirineu – 11/01/26 – 8h

Visitarem el gran patrimoni cultural, artístic i natural de la Vall del riu Ter i la comarca del Ripollès

En aquesta sortida gaudirem dels atractius paisatges del Pirineu a Camprodon, Llanars i Setcases i veurem diversos monuments del patrimoni romànic del Ripollès.

Lloc de trobada:

Sortida en autocar de Muntaner 213, entre Av. Diagonal i Londres. amb les parades habituals.

  • Dia de sortida

    Diumenge, 11 gener 2026
  • Hora de sortida

    08:00
  • Transport

    Autocar
  • Preu socis

    36€
Destacats de l'Activitat
Itinerari
Preu
Horaris i Punt de Trobada
Condicions

Una sortida que recomanem especialment per la bellesa dels paisatges en aquesta època de l’any. Anirem al Pirineu oriental català per conèixer les encisadores poblacions de Camprodon, Llanars i Setcases. T’esperem per gaudir de l’entorn dels magnífics paisatges nevats del Pirineu i coneixer els seus principals monuments d’art romànic ! …

 

Paisatges del Pirineu a Camprodon

Setcases, poble típic del Pirineu – Art Romànic a Llanars – La Vall del riu Ter – El pont de Camprodon


Avui anirem cap al Pirineu i la vall del Riu Ter per veure pobles típics i bonics panorames dels cims nevats. Per la ruta de Sant Joan de les Abadesses ens dirigirem a visitar Setcases, típic poble de muntanya situat a 1.280 m d’altura, envoltat de pastures, cases pintoresques i uns esplèndids paisatges, al peu del Pic de l’Infern i del Puig del Gegant. També ens arribarem a Llanars, on hi ha una magnífica església romànica dedicada a Sant Esteve, de campanar rectangular i amb un interessant portal que data del s. XII.

Veurem també Camprodon, atractiva vila envoltada de boscos i muntanyes, amb nombroses fonts i bonics racons. Hi destaca el Pont Nou, el Passeig Maristany, el Monestir de St. Pere, amb una església romànica del s. XI, la parròquia de Santa Maria, els carrers comercials, etc. A Camprodon, es poden comprar embotits, dolços, … i les seves cèlebres galetes. Al capvespre retornarem a Barcelona, amb arribada prevista cap a les 20 h aprox.


Nota: Al migdia deixarem temps lliure a Camprodon per dinar. Podeu reservar algun restaurant de la població o portar el dinar de picnic.

Camprodon-st pere
Caminada Saludable a Camprodon
Detalls del preu
El preu inclou
  • Organització, Explicacions i Guiatge pels Professors del Centre Europeu.
  • Transport en Autocar.
  • Assegurança bàsica.

 


El preu NO inclou
  • El dinar de migdia. Donarem temps lliure a Camprodon, pots reservar algun restaurant de la població o portar el dinar de picnic.

 

 

 

Mètode de Pagament

Pagaments: Per poder garantir la plaça, un cop confirmada una reserva, cal fer a continuació el pagament. No és possible guardar places d’excursions, sortides i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent. Un cop efectuada la inscripció i confirmada la mateixa, es procedirà a pagar l’import en un termini màxim de 4 dies. Es pot pagar online amb targeta (via l’enllaç rebut a la confirmació de reserva), també per transferència, o directament a les nostres oficines.

  • Pagament online amb VISA / MASTERCARD: Amb la inscripció online rebràs una confirmació de reserva amb un enllaç de pagament. Seràs re-dirigit a una pàgina segura de pagaments online de CaixaBank. Tingues la targeta i el telèfon mòbil preparats al teu costat. Recorda que es possible que el teu banc t’envií un Codi de Seguretat al teu mòbil per poder completar el pagament.
  • Pagaments per Transferència: Titular: Viatges Culturals Centre Europeu. Consulta el núm IBAN. Clica aquí: Pagaments per Banc
Assegurança de Viatge
  • Excursions i sortides 1 dia: Les excursions, sortides, passejades i visites culturals d’un 1 dia no inclouen assegurança de viatge. A Catalunya, en cas d’accident el protocol d’actuació dels guies és l’avís al 112, on el personal d’emergències es farà càrrec de la persona accidentada, amb l’assistència bàsica d’accidents, i aquesta serà derivada al sistema públic de salut.

  • Viatges de varis dies: En tots els nostres viatges de més d’un dia, hem inclòs en el preu una assegurança de viatge que cobreix l’assistència hospitalària de malalties, caigudes i altres possibles incidències produïdes durant un viatge, pel nostre país i l’estranger,  i per tant no cal tenir cap preocupació al respecte. A part d’això, recomanem també tenir la TSE, Targeta Sanitària Europea. L’assegurança de viatge no inclou les possibles despeses de cancel·lació produïdes abans del viatge. Recomanem contractar l’assegurança extra de cancel·lació per evitar problemes en cas de malalties familiars, accidents personals, caigudes o altres possibles incidències produïdes en el periode anterior a la sortida d’un viatge.

  • Nota: Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives. Clica aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació 

Horaris i punts de trobada: Sortida en autocar de Barcelona amb les parades habituals:


  • Hora de sortida indicada: 1a parada: Muntaner 213 (Zona Diagonal-Muntaner, entre Av.Diagonal i Londres, vorera del Bar Velòdrom).
  • 5 minuts després, aprox.: 2a parada: València 266 (Parada de bus entre Passeig de Gràcia i Rambla de Catalunya, a prop del Metro L3-L4 i Renfe Passeig de Gràcia).
  • 10 minuts després, aprox.: 3a parada: València 460 (Zona Sagrada Família, a la parada del bus entre Marina i Lepant, a prop Metro L2-L5 Sagrada Família).
  • 15 minuts després, aprox.: 4a i darrera parada: Av.Meridiana 170, a la vorera del Bar Meridiana i carrer Muntanya i molt aprop del Metro L1-L2 i Renfe, EL CLOT.

Retorn: arribada a Barcelona, entre les 19 i 20h aprox. depenent del trànsit.

Condicions Generals

Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. Consulta les condicions aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

-EXCURSIONS i SORTIDES  (1 dia):

L’import pagat de les excursions d’un dia no és reemborsable.

  • A les persones que hagin pagat una excursió, visita cultural o activitat d’1 dia i la cancel·lin per causa justificada fins a 7 dies abans de la mateixa, se’ls guardarà l’import durant 1 any per a fer una altra sortida o excursió similar. El pagament NO es reemborsable. Les cancel·lacions produïdes dins dels 7 dies anteriors o bé la no presentació a l’hora de sortida no donen dret a cap devolució o reemborsament, qualsevol que sigui el motiu. Els espectacles, concerts, restaurants i determinades visites exclusives, poden tenir condicions especials de cancel·lació que s’indicaran al programa corresponent.
  • Important: Totes les cancel·lacions hauran de fer-se sempre per escrit en dia feiner al E-mail info@centroeuropeo.com. Els canvis o noves inscripcions s’han de sol.licitar unicament per la pàgina web, i no per E-mail.
  • Més informació: clica aquí Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació