Agost: Només Atenció Online per Email. Reobertura Oficines el 01/09

Tornar Reservar
PDF
Expo. CCCB "En l'aire commogut..." - Centre Europeu

Expo al CCCB: “En l’aire commogut…” – 19/09/25 – 10,30h

Una interessant exposició sobre el poder de les imatges i les emocions en l’art

Expo al CCCB: “En l’aire commogut…” – 19/09/25 – 10,30h

Expo al CCCB: “En l’aire commogut…” – 19/09/25 – 10,30h

Una interessant exposició sobre el poder de les imatges i les emocions en l’art
Visites Guiades i Museus
Cultura i Arts
Activitat oberta. No ets soci?
  • image description Dates del viatge

    Divendres, 19 setembre 2025

  • image description Durada

    Matinal

  • image description Hora de sortida

    10:30

  • image description Transport

    Transport Públic | A peu

  • image description Preu

    12€

  • image description Ocupació

    Inscripcions obertes

  • image description Lloc de trobada

    Al Pati de les Dones, a l’entrada del CCCB (Carrer de Montalegre, 5).

  • image description Què trobarem

    Una fascinant exposició multidisciplinar sobre el poder de les imatges i les emocions en l’art.

Resum del viatge

Visites Guiades i Museus | Programa Activitats Culturals

Matinal

Expo. CCCB "En l'aire commogut..." - Centre Europeu
Visites Guiades i Museus | Programa Activitats Culturals | Activitat oberta.

Expo al CCCB: “En l’aire commogut…” – 19/09/25 – 10,30h

Una interessant exposició sobre el poder de les imatges i les emocions en l’art

Una fascinant exposició multidisciplinar sobre el poder de les imatges i les emocions en l’art.

Lloc de trobada:

Al Pati de les Dones, a l’entrada del CCCB (Carrer de Montalegre, 5).

  • Dia de sortida

    Divendres, 19 setembre 2025
  • Hora de sortida

    10:30
  • Transport

    Transport Públic | A peu
  • Preu socis

    12€
Destacats de l'Activitat
Itinerari
Preu
Horaris i Punt de Trobada
Condicions

T’agradarà aquesta activitat per…

  1. Emocionar-te amb una passejada poètica comissariada pel filòsof Didi-Huberman
  2. Veure una selecció exclusiva d’entre més de tres-centes obres d’artistes clau per la cultura europea
  3. Descobrir l’exposició de la mà dels guies del Centre Europeu

L’objectiu d’aquest Cicle Cultural “Descobrir Barcelona” és donar a conèixer l’art, els museus i el patrimoni urbà de la ciutat. Per això, aquest any oferim un curs irrepetible que se centra en la visita a exposicions temporals, espais inusuals i col·leccions desconegudes que ens porten a  descobrir els diferents moviments artístics de la ciutat de Barcelona. El cicle contempla visites a museus, exposicions, edificis emblemàtics i rutes temàtiques, així com activitats. Encara més, amb les activitats del Descobrir Barcelona també podràs gaudir d’espectacles culturals a la nostra ciutat, amb preus exclusius i molt més. Acompanyats sempre pels nostres guies, participar en aquest cicle és també una bona oportunitat per coincidir amb altres persones amb els mateixos interessos i aficions, en un agradable ambient d’amistat i cultura.

L’Exposició temporal “En l’aire commogut…” comissariada pel pensador Georges Didi-Huberman i que presenta el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona en col·laboració amb el Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía , explora la idea de l’emoció expressada en l’art. La mostra parteix del vers “En el aire conmovido” del poema “Romance de la luna, luna”, inclós en el Romancero gitano de Federico García Lorca. En l’aire comprès entre l’obra i l’espectador és on té lloc la commoció, l’emoció o el duende. 

Al llarg de l’exposició dialoguen diferents peces de pintura, fotografia, escultura, gravat, música, poesia, etc. d’artistes com com Brecht, Camarón, Colita, Dalí, Giacometti, Goethe, Goya, Hugo, Jahnsen, Lorca, Mercadier, Miró, Pasolini, Picasso, Rodin, Trouvé o Zürn. Totes elles enllaçades per aquest aire commogut o duende definit per Lorca. No et perdis aquesta exposició única, que acaba a finals de setembre, i gaudeix-la de la mà dels guies del Centre Europeu.


Aquesta activitat s’emmarca dins del Cicle Descobrir Barcelona, un curs que se centra en la visita a exposicions temporals, espais inusuals i col·leccions desconegudes, sempre de la mà dels guies del Centre Europeu.

Detalls del preu
El preu inclou
  • Explicacions i acompanyament del nostre guia del Centre Europeu

El preu NO inclou
  • Entrada a l’Exposició (12€)
Mètode de Pagament

Pagaments: Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer a continuació el pagament corresponent de l’excursió o sortida o la bestreta (Paga i senyal) d’un viatge. No és possible guardar places d’excursions i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent. Es pot pagar online amb targeta, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Excursions d’1 dia en autocar: un cop efectuada la inscripció i confirmada la mateixa, es procedirà, tot seguit, a pagar la totalitat de l’import de l’excursió en un termini màxim de 4 dies. Aquest import haurà d’estar sempre pagat abans de la sortida.

Es pot pagar online amb targeta via l’enllaç de pagament a la confirmació de reserva, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Pagament online amb VISA / MASTERCARD: Amb la inscripció online rebràs una confirmació de reserva amb un enllaç de pagament segur. Seràs re-dirigit a una pàgina segura de pagaments online de CaixaBank. Tingues la targeta i el telèfon mòbil preparats al teu costat. Recorda que es possible que el teu banc t’envií un Codi de Seguretat al teu mòbil per poder completar el pagament.
  • Pagaments per Transferència: Consulta els números IBAN. Clica aquí: Pagaments per Banc
  • Nota: Les bestretes (paga i senyal) de reserva dels viatges no son reemborsables. Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives. Clica aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

Assegurança de Viatge

  • Assistència Bàsica d’Accidents: Les excursions d’un 1 dia no inclouen assegurança de viatge. A Catalunya, en cas d’accident el protocol d’actuació dels guies és l’avís al 112, on el personal d’emergències es farà càrrec de la persona accidentada, i aquesta serà derivada al sistema de salut públic.  
  • Assegurances en els viatges: En tots els nostres viatges de més d’un dia, hem inclòs en el preu una assegurança de viatge que cobreix l’assistència hospitalària de malalties, caigudes i altres possibles incidències produïdes durant el viatge i per tant no cal tenir cap preocupació al respecte. Aquesta assegurança no inclou les possibles despeses de cancel·lació produïdes abans del viatge. Recomanem contractar l’assegurança extra de cancel·lació per evitar problemes en cas de malalties familiars, accidents personals, caigudes o altres possibles incidències produïdes en el periode anterior a la sortida d’un viatge.

Al Pati de les Dones, a l’entrada del CCCB (Carrer de Montalegre, 5).

Condicions Generals

Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. Consulta les condicions aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

-EXCURSIONS i SORTIDES  (1 dia):

L’import pagat de les excursions d’un dia no és reemborsable.

  • A les persones que hagin pagat una excursió, visita cultural o activitat d’1 dia i la cancel·lin per causa justificada fins a 7 dies abans de la mateixa, se’ls guardarà l’import durant 1 any per a fer una altra sortida o excursió similar. El pagament NO es reemborsable. Les cancel·lacions produïdes dins dels 7 dies anteriors o bé la no presentació a l’hora de sortida no donen dret a cap devolució o reemborsament, qualsevol que sigui el motiu. Els espectacles, concerts, restaurants i determinades visites exclusives, poden tenir condicions especials de cancel·lació que s’indicaran al programa corresponent.
  • Important: Totes les cancel·lacions hauran de fer-se sempre per escrit en dia feiner al E-mail info@centroeuropeo.com. Els canvis o noves inscripcions s’han de sol.licitar unicament per la pàgina web, i no per E-mail.
  • Més informació: clica aquí Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació