Tornar Reservar
PDF
Castells Pallargues

Els desconeguts Castells de la Segarra – 10/05/2025 – 8h

Veurem Concabella i Pallargues, els sorprenents castells de Els Plans de Sió en un interessant recorregut cultural

Els desconeguts Castells de la Segarra – 10/05/2025 – 8h

Els desconeguts Castells de la Segarra – 10/05/2025 – 8h

Veurem Concabella i Pallargues, els sorprenents castells de Els Plans de Sió en un interessant recorregut cultural
Excursions 1 Dia
Cultura i Arts Paisatges
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • image description Dates del viatge

    Dissabte, 10 maig 2025

  • image description Durada

    1 dia

  • image description Hora de sortida

    08:00

  • image description Transport

    Autocar

  • image description Preu

    34€

  • image description Ocupació

    Inscripcions obertes

  • image description Lloc de trobada

    Sortida en autocar de Muntaner 213 (Londres) amb les parades habituals.

  • image description Què trobarem

    Un espectacular recorregut pels antics castells que envolten el municipi dels Plans de Sió, a la Segarra, com el de Pallargues o Concabella.

Resum del viatge

Excursions 1 Dia | Programa Activitats Culturals

1 dia

Castells Pallargues
Excursions 1 Dia | Programa Activitats Culturals | Activitat Club Cultural.

Els desconeguts Castells de la Segarra – 10/05/2025 – 8h

Veurem Concabella i Pallargues, els sorprenents castells de Els Plans de Sió en un interessant recorregut cultural

Un espectacular recorregut pels antics castells que envolten el municipi dels Plans de Sió, a la Segarra, com el de Pallargues o Concabella.

Lloc de trobada:

Sortida en autocar de Muntaner 213 (Londres) amb les parades habituals.

  • Dia de sortida

    Dissabte, 10 maig 2025
  • Hora de sortida

    08:00
  • Transport

    Autocar
  • Preu socis

    34€
Destacats de l'Activitat
Itinerari
Preu
Horaris i Punt de Trobada
Condicions

T’agradarà aquesta sortida per…

  1. Descobrir els desconeguts paisatges de la Segarra, una de les comarques més singulars de les Terres de Ponent.
  2. Resseguir la interessant Ruta dels Castells, entorn del nucli dels Plans de Sió, amb espectaculars mostres patrimonials, com Pallargues o Concabella.
  3. Valorar la herència històrica i monumental d’aquest territori, en companyia dels guies i professors del Centre Europeu.

 


Dades importants: Al migdia temps lliure per dinar a Tàrrega. Entrada a la Ruta dels Castells dels Plans de Sió (8-10€ aprox.), amb pagament en efectiu el mateix dia de la sortida. No et descuidis de revisar la resta de pestanyes i informacions.

Avui visitarem una zona molt poc coneguda de Catalunya. Anirem cap a la Segarra, una de les comarques que formen la Depressió Central i que conserva un paisatge i una vida rural encara poc transformats per la urbanització. A més, en aquesta època de l’any presenta una de les seves millors estampes. Habitada des de la prehistòria, aquest fet li ha conformat un patrimoni ric i variat que inclou restes d’antigues ciutats romanes, torres de guaita, viles emmurallades i castells.

Anirem a la zona de la comarca coneguda com els Plans del Sió, on precisament s’hi poden trobar bastants exemples d’aquest antic patrimoni fortificat. El nucli, a la riba del riu Sió, va ser conquerit als àrabs a meitat del segle XI, i ben aviat hi van proliferar edficiacions que garantien la presència i desenvolupament cristians. En la nostra ruta obtindrem una visió històrica i monumental d’alguns d’aquests castells de frontera, com són els de Concabella i el de Pallargues.


Informació: Dinar lliure a Tàrrega. Podeu portar-lo en picnic o reservar un dels seus restaurants.

Castells de la Segarra
Detalls del preu
El preu inclou
  • Organització, explicacions i guiatge pels Professors del Centre Europeu.
  • Transport en autocar.
  • Assegurança bàsica d’accidents.

El preu NO inclou
  • Dinar lliure a Tàrrega.
  • Entrada a la Ruta dels Castells dels Plans de Sió (8-10€ aprox.)
Mètode de Pagament

Pagaments: Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer a continuació el pagament corresponent de l’excursió o sortida o la bestreta d’un viatge. No és possible guardar places d’excursions i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent. Es pot pagar online amb targeta, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Excursions d’1 dia en autocar: un cop efectuada la inscripció i confirmada la mateixa, es procedirà, tot seguit, a pagar la totalitat de l’import de l’excursió en un termini màxim de 4 dies. Aquest import haurà d’estar sempre pagat abans de la sortida.

Es pot pagar online amb targeta via l’enllaç de pagament a la confirmació de reserva, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Pagament online amb VISA / MASTERCARD: Amb la inscripció online rebràs una confirmació de reserva amb un enllaç de pagament segur. Seràs re-dirigit a una pàgina segura de pagaments online de CaixaBank. Tingues la targeta i el telèfon mòbil preparats al teu costat. Recorda que es possible que el teu banc t’envií un Codi de Seguretat al teu mòbil per poder completar el pagament.
  • Pagaments per Transferència: Consulta els números IBAN. Clica aquí: Pagaments per Banc
  • Nota: Les bestretes (paga i senyal) de reserva dels viatges no son reemborsables. Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives. Clica aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

Assegurança de Viatge

  • Assistència Bàsica d’Accidents: Les excursions d’un 1 dia no inclouen assegurança de viatge. A Catalunya, en cas d’accident el protocol d’actuació dels guies és l’avís al 112, on el personal d’emergències es farà càrrec de la persona accidentada, i aquesta serà derivada al sistema de salut públic.  

Sortida en autocar de Diagonal – Muntaner amb les parades habituals.


Hora de sortida indicada: 1a parada: Muntaner 213 (Zona Diagonal-Muntaner, entre Av.Diagonal i Londres, vorera del Bar Velòdrom).
5 minuts després, aprox.: 2a parada: València 266 (Parada de bus situada entre Passeig de Gràcia i Rambla de Catalunya, a prop del Metro L3-L4 i Renfe Passeig de Gràcia);
10 minuts després, aprox.: 3a parada: València 460 (Zona Sagrada Família, a la parada del bus situada entre Marina i Lepant, a prop Metro L2-L5 Sagrada Família);
20 minuts després, aprox.: 4a i darrera parada: Av.Meridiana 388. A la parada del bus situada davant de la matalasseria de la cantonada del Passeig de Fabra i Puig i molt a prop del Metro L1 i Renfe, estació Fabra i Puig. ATENCIÓ: No és a l’estació d’autobusos.

Condicions Generals

Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. Consulta les condicions aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

-EXCURSIONS i SORTIDES  (1 dia):

L’import pagat de les excursions d’un dia no és reemborsable.

  • Socis: A les persones sòcies que hagin pagat una excursió, visita cultural o activitat d’1 dia i la cancel·lin per causa justificada fins a 72 hores abans de la mateixa, se’ls guardarà l’import durant 1 any per a fer una altra sortida o excursió similar. El pagament NO es reemborsable. Les cancel·lacions produïdes dins de les 72 h anteriors o bé la no presentació a l’hora de sortida no donen dret a cap devolució o reemborsament, qualsevol que sigui el motiu. Els espectacles, concerts, i determinades visites exclusives, poden tenir condicions especials de cancel·lació.
  • No Socis: El pagament NO es reemborsable ni es guarda, excepte en el cas d’una urgència mèdica (cal presentar informe mèdic oficial o certificat d’ingrès hospitalari) i llavors es guardarà l’import en les mateixes condicions que els Socis.
  • Important: Tots els canvis i cancel·lacions hauran de fer-se sempre per escrit en dia feiner a info@centroeuropeo.com. 
  • Més informació: clica aquí Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació