Tornar Reservar
PDF
Guerra i Museus Exposició temporal i terrasses del MNAC

Els Museus i la Guerra Civil: Exposició al MNAC -22/10/21-10h

Exposicions temporals al Museu Nacional d'Art de Catalunya - Visita a les terrasses del Museu

Els Museus i la Guerra Civil: Exposició al MNAC -22/10/21-10h

Els Museus i la Guerra Civil: Exposició al MNAC -22/10/21-10h

Exposicions temporals al Museu Nacional d'Art de Catalunya - Visita a les terrasses del Museu
Activitats i Visites
Cultura i Arts Història
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • Aquesta activitat es troba en curs o ja s'ha realitzat. Consulta les properes activitats disponibles al programa AQUÍ.

Resum del viatge

Activitats i Visites

Matinal

Guerra i Museus Exposició temporal i terrasses del MNAC
Activitats i Visites | Activitat Club Cultural.

Els Museus i la Guerra Civil: Exposició al MNAC -22/10/21-10h

Exposicions temporals al Museu Nacional d'Art de Catalunya - Visita a les terrasses del Museu

Aquesta activitat es troba en curs o ja s'ha realitzat. Consulta les properes activitats disponibles al programa AQUÍ.
Destacats de l'Activitat
Itinerari
Preu
Horaris i Punt de Trobada
Condicions

L’objectiu d’aquest Cicle Cultural organitzat pel Centre Europeu de Barcelona, és donar a conèixer i divulgar l’art, la història, els museus, els jardins i el patrimoni urbà de la ciutat, a totes aquelles persones desitjoses de conèixer-lo en profunditat. El Programa s’estructura amb una sèrie de sortides, itineraris i visites temàtiques, sempre acompanyats amb Professors especialitzats i Guies experts. Participar en aquest Cicle és una bona ocasió per conèixer a fons la ciutat de Barcelona, i coincidir amb altres persones amb els mateixos interessos i aficions, en un agradable ambient d’amistat i cultura.


 

En aquesta visita et proposem conèixer el Museu Nacional d’Art de Catalunya d’una manera més especial, descobrint noves històries i noves perspectives.


En primer lloc, visitarem l’exposició temporal Museu en perill! Salvaguarda i endreça de l’art català durant la guerra civil. Mostra que, a partir d’obres, documentació o fotografies, permet veure com es va haver de treballar per poder salvaguardar i endreçar el patrimoni artístic de Catalunya davant les destruccions de la revolució i el perill dels bombardeigs feixistes.


Després, acabarem la visita pujant a les terrasses del museu. Un espai privilegiat, al capdamunt de la ciutat de Barcelona que dóna una visió de 360 graus i permet divisar els principals edificis i monuments que conformen el skyline de Barcelona.


 

terrasses mnac
Guerra i Museus Exposició temporal i terrasses del MNAC
Detalls del preu
El preu inclou

Explicacions dels nostres guies i professors.

Accés a espais especials.

Lloguer de radioguies.


El preu NO inclou

Auriculars per a les radioguies (1€), per això recomanem dur-los de casa.

Mètode de Pagament

Pagaments: Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer a continuació el pagament corresponent de l’excursió o sortida o la bestreta d’un viatge. No és possible guardar places d’excursions i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent. Es pot pagar online amb targeta, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Excursions d’1 dia en autocar: un cop efectuada la inscripció i confirmada la mateixa, es procedirà, tot seguit, a pagar la totalitat de l’import de l’excursió en un termini màxim de 4 dies. Aquest import haurà d’estar sempre pagat abans de la sortida.

Es pot pagar online amb targeta via l’enllaç de pagament a la confirmació de reserva, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Pagament online amb VISA / MASTERCARD: Amb la inscripció online rebràs una confirmació de reserva amb un enllaç de pagament segur. Seràs re-dirigit a una pàgina segura de pagaments online de CaixaBank. Tingues la targeta i el telèfon mòbil preparats al teu costat. Recorda que es possible que el teu banc t’envií un Codi de Seguretat al teu mòbil per poder completar el pagament.
  • Pagaments per Transferència: Consulta els números IBAN. Clica aquí: Pagaments per Banc
  • Nota: Les bestretes (paga i senyal) de reserva dels viatges no son reemborsables. Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives. Clica aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

Assegurança de Viatge

  • Assistència Bàsica d’Accidents: Les excursions d’un 1 dia no inclouen assegurança de viatge. A Catalunya, en cas d’accident el protocol d’actuació dels guies és l’avís al 112, on el personal d’emergències es farà càrrec de la persona accidentada, i aquesta serà derivada al sistema de salut públic.  

A les 10h davant de l’Hotel Plaza a Plaça Espanya. Els metros més propers són L1-L3-L8 i línies FGC estació Espanya.

Condicions Generals

Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. Consulta les condicions aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

-EXCURSIONS i SORTIDES  (1 dia):

L’import pagat de les excursions d’un dia no és reemborsable.

  • Socis: A les persones sòcies que hagin pagat una excursió, visita cultural o activitat d’1 dia i la cancel·lin per causa justificada fins a 72 hores abans de la mateixa, se’ls guardarà l’import durant 1 any per a fer una altra sortida o excursió similar. El pagament NO es reemborsable. Les cancel·lacions produïdes dins de les 72 h anteriors o bé la no presentació a l’hora de sortida no donen dret a cap devolució o reemborsament, qualsevol que sigui el motiu. Els espectacles, concerts, i determinades visites exclusives, poden tenir condicions especials de cancel·lació.
  • No Socis: El pagament NO es reemborsable ni es guarda, excepte en el cas d’una urgència mèdica (cal presentar informe mèdic oficial o certificat d’ingrès hospitalari) i llavors es guardarà l’import en les mateixes condicions que els Socis.
  • Important: Tots els canvis i cancel·lacions hauran de fer-se sempre per escrit en dia feiner a info@centroeuropeo.com. 
  • Més informació: clica aquí Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació