El Centre romandrà tancat durant agost. En cas d'alguna causa important contacteu per mail o al telèfon mòbil d'emergències. El Centro permanece cerrado durante agosto. En caso de algun asunto importante contactar por mail o por el teléfono movil de emergencias.

Volver Reservar
PDF
Museo Pau Casals

Sant Salvador – El jardí de la Casa Museu de Pau Casals – El Vendrell – 18/10/2026 – 8h

Descobrirem la vida i obra d'un dels músics catalans contemporanis més reconeguts

Sant Salvador – El jardí de la Casa Museu de Pau Casals – El Vendrell – 18/10/2026 – 8h

Sant Salvador – El jardí de la Casa Museu de Pau Casals – El Vendrell – 18/10/2026 – 8h

Descobrirem la vida i obra d'un dels músics catalans contemporanis més reconeguts
Excursions 1 Dia
Cultura i Arts Jardins
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • image description Dates del viatge

    Diumenge, 18 octubre 2026

  • image description Durada

    1 dia

  • image description Hora de sortida

    08:00

  • image description Transport

    Autocar

  • image description Preu

    38€

  • image description Ocupació

    Inscripciones abiertas

  • image description Lloc de trobada

    Sortida en autocar de Muntaner 213 (Diagonal-Londres) a la vorera de Bar Velòdrom amb les parades habituals.

  • image description Què trobarem

    Una interessant sortida per conèixer la Casa Museu de Pau Casals a la platja de Sant Salvador i en especial els seus jardins amb escultures. També visitarem la bonica població costanera de Sitges.

Resum del viatge

Excursions 1 Dia | Programa Activitats Culturals

1 dia

Museu Pau Casals
Excursions 1 Dia | Programa Activitats Culturals | Activitat Club Cultural.

Sant Salvador – El jardí de la Casa Museu de Pau Casals – El Vendrell – 18/10/2026 – 8h

Descobrirem la vida i obra d'un dels músics catalans contemporanis més reconeguts

Una interessant sortida per conèixer la Casa Museu de Pau Casals a la platja de Sant Salvador i en especial els seus jardins amb escultures. També visitarem la bonica població costanera de Sitges.

Lloc de trobada:

Sortida en autocar de Muntaner 213 (Diagonal-Londres) a la vorera de Bar Velòdrom amb les parades habituals.

  • Dia de sortida

    Diumenge, 18 octubre 2026
  • Hora de sortida

    08:00
  • Transport

    Autocar
  • Preu socis

    38€
Destacats
Itinerari
Horaris i Punts de Trobada
Preu
Qualitat Centre Europeu
Condicions

T’agradarà aquesta excursió en grup per…

  1. Conèixer els jardins de la casa Pau Casals situats davant del mar.
  2. Visitar el museu de Pau Casals i conèixer la seva fascinant vida, el seu recorregut com a músic universal i també com a ambaixador de la Pau.
  3. Veure el barri de Sant Salvador al Vendrell, i passejar a la tarda per Sitges, la pintoresca Blanca Subur.

Dades Importants: Dinar lliure a Sitges. Podeu portar picnic o reservar prèviament algun restaurant de la vila. No et descuidis de revisar la resta de pestanyes.

Entrada i visita al museu 10€ aprox. Pagament en efectiu el dia de la visita.

Descripció:

El barri marítim de Sant Salvador, al Vendrell, és a on trobem la vil·la que el gran músic Pau Casals va fer construir el 1910 com a casa d’estiueig. Situada en un lloc magnífic enfront de la platja i el mar Mediterrani, la casa és una mostra interessant d’arquitectura catalana. Hi destaca el seu magnífic jardí d’estil neoclàssic que explicarem durant la visita. Actualment, a la casa també hi trobarem un museu que ajuda a aproximar-se a la gran figura del músic universal i ambaixador de la Pau.

Després d’aquesta interessant visita ens traslladarem a Sitges. Allà tindrem temps lliure per dinar i passejar pels seus animats carrers i passejos marítims. Destaca el Racó de la Fragata, sota el turó on es troba l’església, a on comença el Passeig de la Ribera. Al llarg d’aquest Passeig es troben diverses escultures, com la Sirena de Pere Jou, els retrats dels pintors Ramon Casas i Santiago Rusiñol, el monument al Greco, l’escultura a Bacardí, …

Al capvespre retorna a Barcelona amb arribada prevista entre les 19 h aprox.

 

NOTA: Al migdia temps lliure a Sitges per dinar, passejar, descansar, … etc. Pots portar el dinar de picnic o reservar algun restaurant de la població. Entrada i visita al museu 10€ aprox. Pagament en efectiu el dia de la visita.

Horaris: Sortida en autocar des de Barcelona amb les parades habituals:

  • Hora de sortida indicada: 1a parada: Muntaner 213 (entre Av. Diagonal i Londres, vorera del Bar Velòdrom).
  • 5 minuts després, aprox.: 2a parada: València 266 (Parada bus entre Passeig de Gràcia i Rambla de Catalunya, a prop del Metro L3-L4 i Renfe Passeig de Gràcia);
  • 10 minuts després, aprox.: 3a parada: València 460 (Zona Sagrada Família, a la parada del bus situada entre Marina i Lepant, a prop Metro L2-L5 Sagrada Família);
  • 15 minuts després, aprox.: 4a i última parada: Av. Meridiana 170, a la vorera del Bar Meridiana i carrer Muntanya, molt propera al Metro L1-L2 i Renfe EL CLOT.
  • Retorn: Arribada a Barcelona entre les 19h i les 20h aprox. depenent del trànsit.
Detalls del preu
El preu inclou
  • Organització, Explicacions i Guiatge pels Professors del Centre Europeu.
  • Transport en Autocar.
  • Assegurança d’Accidents i Assistència Sanitària Bàsica.

El preu NO inclou
  • Entrada i visita al Museu 10 € aprox. Pagament en efectiu el dia de l’excursió.
  • Dinar lliure a Sitges. Recomanem reservar un restaurant amb anterioritat, o dinar de picnic.
Mètode de Pagament

Pagaments: Per poder garantir la plaça, un cop confirmada una reserva, cal fer a continuació el pagament. No és possible guardar places d’excursions, sortides i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent. Un cop efectuada la inscripció i confirmada la mateixa, es procedirà a pagar l’import en un termini màxim de 4 dies. Es pot pagar online amb targeta (via l’enllaç rebut a la confirmació de reserva), també per transferència, o directament a les nostres oficines.

  • Pagament online amb VISA / MASTERCARD: Amb la inscripció online rebràs una confirmació de reserva amb un enllaç de pagament. Seràs re-dirigit a una pàgina segura de pagaments online de CaixaBank. Tingues la targeta i el telèfon mòbil preparats al teu costat. Recorda que es possible que el teu banc t’envií un Codi de Seguretat al teu mòbil per poder completar el pagament.
  • Pagaments per Transferència: Titular: Viatges Culturals Centre Europeu. Consulta el núm IBAN. Clica aquí: Pagaments per Banc
Assegurança de Viatge

Consulteu els apartats: InfoPràctica i Condicions Generals.

 

QUALITAT CENTRE EUROPEU

 

Participar amb el Centre Europeu és gaudir de Viatges…

 

  1. Ben planificats i organitzats, on es combinen atractives visites i passejades amb temps lliure on els participants gaudeixen al seu aire.
  2. Amb experiències úniques centrades en la divulgació del Patrimoni Cultural i Natural i sempre acompanyats per Guies i Professors de parla catalana.
  3. Sovint també comptem amb Guies Locals experts i especialitzats en temes d’art, història i natura.
  4. Seleccionem Hotels de qualitat, confortables i cèntrics, que ens permeten realitzar el Programa còmodament.
  5. Fomentem un agradable ambient d’Amistat i Cultura entre tots els participants, on ningú se sent sol o aïllat.
  6. Participen persones d’arreu i t’agradaran si ets una persona activa i oberta.

 

Descobreix perquè els Viatges del Centre són únics aquí: (Sobre els Viatges) i troba resposta a la majoria de preguntes freqüents aquí: FAQ’s

Condicions Generals

 

Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. Consulta les condicions aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

-EXCURSIONS i SORTIDES  (1 dia):

L’import pagat de les excursions d’un dia no és reemborsable.

  • A les persones que hagin pagat una excursió, visita cultural o activitat d’1 dia i la cancel·lin per causa justificada fins a 7 dies abans de la mateixa, se’ls guardarà l’import durant 1 any per a fer una altra sortida o excursió similar. El pagament NO es reemborsable. Les cancel·lacions produïdes dins dels 7 dies anteriors o bé la no presentació a l’hora de sortida no donen dret a cap devolució o reemborsament, qualsevol que sigui el motiu. Els espectacles, concerts, restaurants i determinades visites exclusives, poden tenir condicions especials de cancel·lació que s’indicaran al programa corresponent.
  • Important: Totes les cancel·lacions hauran de fer-se sempre per escrit en dia feiner al E-mail info@centroeuropeo.com. Els canvis o noves inscripcions s’han de sol.licitar unicament per la pàgina web, i no per E-mail.
  • Més informació: clica aquí Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació