Volver Reservar
PDF
marcha nórdica sant cugat

Por la Llera del Riu Foix-Castellet

Pantano de Foix - Castellet

Por la Llera del Riu Foix-Castellet

Per la Llera del Riu Foix-Castellet

Pantà de Foix - Castellet
Excursions 1 Dia
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • Esta actividad está en curso o ya se ha realizado. Consulta las próximas actividades disponibles en el programa AQUÍ.

Resum del viatge

Excursions 1 Dia

1 dia

marxa nòrdica sant cugat
Excursions 1 Dia | Activitat Club Cultural.

Per la Llera del Riu Foix-Castellet

Pantà de Foix - Castellet

Esta actividad está en curso o ya se ha realizado. Consulta las próximas actividades disponibles en el programa AQUÍ.

El riu Foix és el riu més important del Penedès. L’itinerari proposat passa per on el riu discorre al voltant de vinyes i conreus. Ens arribarem fins al castell de Castellet i al seu peu.

Dades tècniques: Desnivell: Inapreciable. Ruta planera per camins agraris (alguns asfaltats). Longitud: Entre 9-10 km. aprox. Ruta circular.

Important: És obligatori que cadascú dugui els seus propis bastons específics de marxa nòrdica.

Cal portar aigua, pica-pica energètic, roba esportiva i d’abric (pantalons còmodes no gaire folgats) i calçat esportiu o de muntanya (amb canya baixa i amb sola antilliscant. Evitar les botes de canya alta). Cal venir ja esmorzats. Al migdia dinarem de pícnic. Cal dur-lo enllestit de casa.