Tornar Reservar
PDF

L’Ermita de Sant Cebrià d’Horta – 13/02/2025 – 10h

Camins i paisatges a la falda de Collserola i el barri de Montbau, amb grans panoràmiques de Barcelona

L’Ermita de Sant Cebrià d’Horta – 13/02/2025 – 10h

L’Ermita de Sant Cebrià d’Horta – 13/02/2025 – 10h

Camins i paisatges a la falda de Collserola i el barri de Montbau, amb grans panoràmiques de Barcelona
Visites Guiades i Museus
Cultura i Arts
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • Aquesta activitat es troba en curs o ja s'ha realitzat. Consulta les properes activitats disponibles al programa AQUÍ.

Resum del viatge

Visites Guiades i Museus | Programa Activitats Culturals

Matinal

Visites Guiades i Museus | Programa Activitats Culturals | Activitat Club Cultural.

L’Ermita de Sant Cebrià d’Horta – 13/02/2025 – 10h

Camins i paisatges a la falda de Collserola i el barri de Montbau, amb grans panoràmiques de Barcelona

Aquesta activitat es troba en curs o ja s'ha realitzat. Consulta les properes activitats disponibles al programa AQUÍ.
Destacats de l'Activitat
Itinerari
Preu
Condicions

Passejarem fins a l’ermita de Sant Cebrià d’Horta, situada enmig del bosc a la falda de la Serra de Collserola, i també descobrirem l’urbanisme singular del barri de Montbau.


Cal pagar al lloc 2 € en efectiu pel lloguer de Radioguies. Porteu els vostres auriculars de casa, sinó en podreu adquirir per 1€. No et descuidis de revisar la resta de pestanyes.

Avui farem un recorregut per la zona del barri de Montbau al Districte d’Horta-Guinardó per endinsar-nos a través d’una pista forestal al Parc de Collserola. Iniciarem el recorregut a la zona de les Llars Mundet i el Palauet de les Heures, veient alguns punts d’interès de la zona. Destaca la bonica Casa dels Xuklis dedicada als nens amb càncer i a les seves famílies, o l’antiga Fundació Albà. També és interessant comentar el projecte urbanístic de Montbau, tot i ser un barri amb edificis alts es va fer seguint uns criteris urbanístics moderns. I tot seguit ens endinsarem a Collserola i gaudirem d’una zona boscosa amb roures i alzines a la falda de la muntanya, on sorgeixen diverses fonts. I arribarem a la petita ermita de Sant Cebrià i Santa Justina d’Horta, d’origen medieval. Durant el nostre recorregut observarem atractives vistes de Barcelona.


NOTES: Aquesta passejada es farà pel medi natural, amb pistes de terra i algun petit corriol. El recorregut serà d’uns 4 km aprox. amb un desnivell d’uns 160 m. (hi ha algun tram amb pujada). Cal dur un calçat esportiu antilliscant, aigua i protecció solar.

  • Lloguer de radioguies 2 € (Import que els guies recolliran al lloc.)
Detalls del preu
El preu inclou
  • Explicacions i acompanyament del guia del Centre Europeu.
  • Assegurança d’Accidents i Assistència Sanitària Bàsica.
  • Sortida gratuïta pels membres del Club Cultural Centre Europeu.

El preu NO inclou
  • Lloguer de radioguies: 2 € (Import que els guies recolliran al lloc.)
  • Auriculars: 1 € (Es recomana dur els propis per no haver de comprar-los.)
Mètode de Pagament

Pagaments: Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer a continuació el pagament corresponent de l’excursió o sortida o la bestreta (Paga i senyal) d’un viatge. No és possible guardar places d’excursions i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent. Es pot pagar online amb targeta, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Excursions d’1 dia en autocar: un cop efectuada la inscripció i confirmada la mateixa, es procedirà, tot seguit, a pagar la totalitat de l’import de l’excursió en un termini màxim de 4 dies. Aquest import haurà d’estar sempre pagat abans de la sortida.

Es pot pagar online amb targeta via l’enllaç de pagament a la confirmació de reserva, també per transferència bancària, o directament a les nostres oficines.

  • Pagament online amb VISA / MASTERCARD: Amb la inscripció online rebràs una confirmació de reserva amb un enllaç de pagament segur. Seràs re-dirigit a una pàgina segura de pagaments online de CaixaBank. Tingues la targeta i el telèfon mòbil preparats al teu costat. Recorda que es possible que el teu banc t’envií un Codi de Seguretat al teu mòbil per poder completar el pagament.
  • Pagaments per Transferència: Consulta els números IBAN. Clica aquí: Pagaments per Banc
  • Nota: Les bestretes (paga i senyal) de reserva dels viatges no son reemborsables. Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives. Clica aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

Assegurança de Viatge

  • Assistència Bàsica d’Accidents: Les excursions d’un 1 dia no inclouen assegurança de viatge. A Catalunya, en cas d’accident el protocol d’actuació dels guies és l’avís al 112, on el personal d’emergències es farà càrrec de la persona accidentada, i aquesta serà derivada al sistema de salut públic.  
Informació parades autocars
  • Hora de sortida indicada: 1a parada: Muntaner 213 (entre Av. Diagonal i Londres, vorera del Bar Velòdrom).
  • 5 minuts després, aprox.: 2a parada: València 266 (Parada de bus situada entre Passeig de Gràcia i Rambla de Catalunya, a prop del Metro L3-L4 i Renfe Passeig de Gràcia);
  • 10 minuts després, aprox.: 3a parada: València 460 (Zona Sagrada Família, a la parada del bus situada entre Marina i Lepant, a prop Metro L2-L5 Sagrada Família);
  • 20 minuts després, aprox.: 4a i darrera parada: Av. Meridiana 170, entre Mallorca i València A la parada del bus davant del Bar Meridiana i carrer Muntanya i molt a prop del Metro L1-L2 i Renfe, estació EL CLOT.

Parades alternatives: En determinades sortides i viatges es fan parades alternatives en ruta a l’Area de l’Empordà (AP-7), a La Panadella (N-II) i en altres possibles llocs, segons la destinació. Cal consultar el programa detallat de cada viatge i a les nostres oficines.

Condicions Generals

Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. Consulta les condicions aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació

 

-EXCURSIONS i SORTIDES  (1 dia):

L’import pagat de les excursions d’un dia no és reemborsable.

  • A les persones que hagin pagat una excursió, visita cultural o activitat d’1 dia i la cancel·lin per causa justificada fins a 7 dies abans de la mateixa, se’ls guardarà l’import durant 1 any per a fer una altra sortida o excursió similar. El pagament NO es reemborsable. Les cancel·lacions produïdes dins dels 7 dies anteriors o bé la no presentació a l’hora de sortida no donen dret a cap devolució o reemborsament, qualsevol que sigui el motiu. Els espectacles, concerts, restaurants i determinades visites exclusives, poden tenir condicions especials de cancel·lació que s’indicaran al programa corresponent.
  • Important: Totes les cancel·lacions hauran de fer-se sempre per escrit en dia feiner al E-mail info@centroeuropeo.com. Els canvis o noves inscripcions s’han de sol.licitar unicament per la pàgina web, i no per E-mail.
  • Més informació: clica aquí Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació